Sunday, August 31, 2008

Ta lendab omaenda tiibadega.

Selline äkkmõte oli ja tegin ära. Valus ei olnudki, kusjuures. Olin hullemaks valmistunud. Ja ega see nüüd ainsaks jää. :)

Riin kolis tänasest Viljandisse. Kellega ma nüüd klubisid mööda käima hakkan? Ega see veel hetkel kohale pole jõudnud, kuid kui jõuab, siis ei tea millest ma lohutust otsima hakkan :P

Midagi põnevat veel - kolmapäevast reedeni käisin iga päev hambaarstil. Põletikuga nimelt. Raviti valet hammast arvatavasti, juhhei. Magamata ja söömata siis lõpuks reedel sain kirurgi juurde, kes otsustas, et väljatõmbamise asemel kirjutab mulle antibiootikumid - milline õnnistus. Nüüd käib ainult pea ringi ja suurem palavik kadus eilse õhtuga. Vähemalt esialgsete andmete kohaselt. Nüüd saan magada ja vahepeal nõrkusega kadunud kilod tulevad samakiiresti tagasi, hehe.

Olgu, paps läheb hommikul Monica juurde nädalaks - seal on hetkel päeval üle +30 kraadi - OOO, PARADIIS! Ja ma hakkan vaatama lennupileteid Beriti juurde vihmasele Iirimaale.

alis volat propriis

No comments: