Wednesday, February 25, 2009

EW 91 ja paraad ja kuklid ja vastuvõtt

Tead, tegin siin eile (tegelt juba üleeile) õhtul poole ööni porgandimuffineid with a hint of orange. Ja siis mõtlesin, et glasuuritan ka juba nats. Sellised head on, mitte väga magusad. Porgand on ise tegelt juba parajalt magus, seega midagi väga lisama ei pidanud. Ahjaa, kaneeli panin ka ;)

Siis avastasin, et poodides pole KUKLEID. Aga kuna mul oli hulk vahukoort ostetud ja vastlapäeval on kuklid kohustuslikud lausa, siis muretsesin pärmi ja paraadi vaatamise ajal hakkasin sõtkuma; siis kerkis, siis sõtkusin jälle, siis kerkis.. oeh.
Ja need kuklid, need kuklid... ma ütlen, kes pole varem ise kukleid küpsetanud, ei tea millest ma räägin. IMELISED. Igastahes peitsin ma sisse mustikamoosi ja siis kuhi vahukoort pääle. Moosiga on magusam ja poole parem. Mmm.

Ahjaa, ja emps tahtis olla originaalne ja vaimukas. Ma siis aitasin. Aga kook tuli imehää (igasuguseid fantastilisi asju sai sinna vahele pandud), vahet pole, et need kommid väga asja juurde ei sobind. Täidsid illustratiivset eesmärki pigem.


Aga olgu. Kindad kätte ja kelgutama (nagu ainult vastlapäeval tohiks seda teha, no mingeeee) ja muu sihuke värk, mu kallid kaasmaalased.

1 comment:

Saepurulaps said...

Hähä, arva ära, kellel hakkas öösel kell 4 ila tilkuma? XD