Monday, May 12, 2008

Sületäis tulpe / Arms full of tulips

Täna oli papsu sünnipäev. 59 aastat. Järgmine aasta on siis suur pidu. Loodame, et kauged õed ka selleks ajaks kohale tulevad :) / It was dad's birthday, 59 years. Next year it will be a big party, hopefully my sisters-abroad will join us :)

Käisin hommikul torti ja lilli ostmas. Sõber Stuart oli ka kaasas. Tulbid on kevade kõige parem osa. Kui talv saab läbi, siis just tulpe ma ootangi. Võililli ja tulpe. Kõik muu on boonus. See on aasta kõige parem aeg. Käisin siis tort näpu otsas ja lilled ka, nagu kuskilt vanas filmist. / I went out to buy a cake and flowers in the morning. My friend Stuart was with me. Tulips are the best part of Spring; when winter's over tulips are the only thing I wait. Dandelions and tulips, everything else is a bonus. It's the best time of the year. So I walked the streets with a cake in one hand and tulips too, like from an older movie.

Kusjuures, postiga tuli üllatus täna. Ma olin täiesti kindel, et mingi reisiputukas tuleb, ja tuligi - Woezel. Imearmas väike kuts, ei jõua äragi oodata mil talle linna näitama hakkan. Kuna ma tema esimene peatuspaik, pean hea mulje jätma ju ;) /
Oh, I had a surprise in the mail today. I was sure it's a little voyager. And it was - Woezel. He's adorable, can't wait to take him out on the town and show him places! I'm his first host so I have to make a good impression ;)
(Ja Anjalt sain ka kaardi! Juhhei.)
Mus!

No comments: