Wednesday, October 15, 2008

Latvijas princesas.

Ma olen seda juba varemgi öelnud, aga mulle meeldivad lätlased.
Riia on üks mu lemmiklinnadest praeguse seisuga. Ja läti keel on piisavalt napakas, et mulle meelejärele olla.

Kogu aktsioon oli Õpilasmaleva aktiivikate (mitte kõik, kahjuks) välisreis. Kuna ma olen lihtsalt suurepärane, läksin loomulikult kaasa. Koos Eero, Jaani, Marguse ja Hedyga. Võin ausalt öelda, et minu jaoks läks reis korda - juba Tallinnast lahkudes oli selline reibums , et vähe pole.

12.-13. oktoober
Tallinn-Pärnu-Jurmala-Riia-Häädemeeste-Tallinn

Ja eks ta tõsi ka ole - kõige parem lause mind iseloomustamaks pärineb just läti keelest (märtsi kuus sai see selgeks) - LABAIS REIBUMS.


Pildiinfo:
esimene pilt on tehtud aadressil Mārstaļu iela 12, Riga. Riga Hosteli ees.

Teise asukoht on Bulduru pedvieta - Jurmala rannajoon.
Nii kaugele kui silm seletas oli merd ja randa ja jalutavaid inimesi.

Kolmas on tehtud sealsamas, ühe mahajäetud maja seinad olid täis kirjutatud erinevates keeltes (siinsel juhul vene keeles).

Neljas on Bulduru peldvieta juures paiknevas pargis tehtud.
Sealsed laternad mulle meeldisid väga :)

Viies on üks sildadest Riias, öösel. Käisime Julia, Gatise ja Karliga jalutamas. Seal sillal sõidavad ka trammid - mis on üleüldiselt lahe.

Ja kuues on tänavasilt Vanas Riias.



Ilusat nädalat teile. Mul on pühapäevast alates hoog sees ja
I ain't stopping any time soon.

No comments: