Thursday, November 27, 2008

Taas sajab valget lund väljas

Koju jõudsin pühapäeva varahommikul, enne nelja. Mõned tunnid enne selle kurikuulsa tormi algust. Esimesest lumest sel aastal jäin ilma, aga kui ma netist lugesin, et nädalavahetuseks lubab Ukraina kohal tekkiva tsükloni liikumist koju, olin ma eufoorias. :)
Mitte kunagi varem pole ma lund nii palju oodanud kui sel aastal. Vahet pole, et viimased päevad olen ma pidanud lumes sumpama ning mööda sõiduteed lompides jooksma, sest kõnniteede asemel on minust kõrgemad hanged. VAHET POLE. Vahet pole, et mul homseks mingi põletik kurgus jälle. Ja olgugi, et see sula mis nüüd tuleb sucks big time, ma sain LUND. Ja teie ka, teie kõik. Meie kõik.
Kordan - e u f o o r i a .

Kuu parim ost - supervinge must müts, UGGs, Birgiti plaat "Ilus Aeg".

Ahjaa, Järve keskuse juures ei eksisteeri enam kõnniteid. Nende asemel võid joosta mööda kahemeetriseid lumehangesid. Tervitan siinkohal teekoristajaid!

1 comment:

katjaintenerife said...

Hi Marion!

I've noticed that you've not been on ToyVoyagers for ages...I've sent you a message about Stuart there...I've had him for over 3 months and I think it's time for him to move on. Would you like me to send him to you or on to someone else. I hope you'll get white Christmas there in Tallinn! You seemed to have nice time in Ireland :)