Wednesday, November 26, 2008

An tAonah

Kõigest ajalises järjekorras (kuigi te ju mõistate mind, mispärast ma nii väga ette tõtata tahaksin) ja just nii nagu mina seda mäletan.

Too laupäev oli üldiselt natuke kahtlane. Tramm jäi veidi enne bussijaama seisma põhjusel, et eespool seisvale trammile oli külje pealt üks kena kollane Tallinki takso sisse sõitnud. Auto juht ise oli maruvihane, vehkis kätega ja ajas inimesi eemale. Ma oleks ka vihane, kui ma nii loll oleks, et päise päeva ajal liikuvale trammile lihtsalt sisse sõidaks.

Bussijaama jõudes selgus, et kuigi rahaautomaadid töötasid suurepäraselt, polnud valuutavahetus end avada suutnud. No olgu, eurosid saab ju ka Lätis vahetada. Aga EI. Neli ja pool tundi hiljem Riia bussijaamas selgus, et seal oli vahetuspunktil samuti puhkus. Veel veidi rohkem kui pool tundi hiljem Riia lennujaamas selgus, et Parex Banka esindusel oli eurosid sama palju kui vastasseinas asetseval Currency Exchange putkal. Ehk siis mitte üldse. Kuulu järgi polevat neil ühtegi rubla ka olnud. Uhke nimega Swedbank puhkas tol laupäeval samuti.

Ahjaa, mõnikümmend kilomeetrit enne Riiat oli teepeal veel üks õnnetus - kaks valget furgooni olid üksteise järel teelt kõrvale puusse sõitnud (üks ees ja teine järgi, okei). Mis aga ka minu pead kratsima pani, oli et neile kahele oli omakorda otsa sõitnud üks rekka, pool "kastist" kummuli teel. Nii nad siis kolmekesi üksteise otsas vastu puud seisid.
Õnneks jäid need kaks õnnetust ilma kolmandata.

Mul oli enne õigus (nagu ikka juhtub), see nädal läks ülimalt kiiresti. Õnneks jõudsin käia Limerickis ja näha ära Cliffs of Moher. Suvisel ajal on viimane kindlasti veel ilusam.

Iirimaal oli rohi roheline ja sadas tihti. Ja telekast tuli saade "I'm A Celebrity GET ME OUT OF HERE NOW", mida ma jään igatsema. Inimestel olid naljakad nimed ja poed täis mulle meeldivaid asju. HSM ja Hanna Montana on kahtlaselt populaarsed ning koolid on nagu katoliiklastel ikka - tumedad vormiriided ja poisid-tüdrukud eraldi linna otsas.

/Ääremärkus - An tAonach on Nenagh'i iirikeelne nimi/

No comments: