Sunday, April 12, 2009

Jumalik ei võrdu täiuslikkusega



Mõtlesin lihtsalt näidata, mis napakaid asju ma öösiti teen kui und pole ja mõnda järjekordset filmi vaatan.
Erinevad juukseklambrid ühele väikesele haldjale (jubinad on fimost, ma väga ei oska neid teha, aga vähemalt on nunnud) ja üks pross plastikhelmestest. Pross on samuti isetehtud mütsi peal.
Kusjuures, see müts oleks alguses pidanud salliks saama hoopis. Mõtlesin mohäärist hargipitsilist suurt valget sali teha, aga lõnga kulus nii kohutavalt palju ja ma ei viitsind väga rohkem, seega õmblesin valmis saadud jupi hoopis fliisile peale. Ja voila! saigi lumine müts valmis. Isegi kanda sain paar korda enne kevade tulekut :)
Ahjaa, ja see hõbedane asjandus klambrite all on ka minu tehtud... aasta kalendermärkmik (A)
Mis ma teha saan, kui ma selline juba olen.

Musii!

P.S. Selle postituse pealkiri ei puuduta teemat. Mul oli üks vestlus siin lihtsalt sellel teemal.

1 comment:

Saepurulaps said...

Sina oled hea & minu on kogu aeg kiire, anna andeks, et me pole kohvile jõudnud :(