Sunday, April 26, 2009

Katsu siis sellistega ühe maailma peal elada

Esiteks, juhtusin siin nädala sees ETV2 pealt nägema "Vandekohtu" kordust, oi kui hea. Mulle sellised diskussiooni saated üldiselt väga meeldivad (Vabariigi Kodanikud ja Foorum näiteks), ent just "Vandekohus" kõige rohkem. Süüdi on selles vist keel - kogu saade on nimelt venekeelne. Viktoria Ladõnskaja (kirjutatakse vist nii?) on ise suurepärane inimene, kuid too saade oli veel eriti. Kuidagi hea on vaadata kuidas inimesed millegi pärast vaidlema lähevad, eriti venelased ja eestlased. Ja hea on kui mõni eestimeelne venelane - võiks juba öelda, et eestlane - venemeelsele venelasele vastu hakkab. Vahet pole, et viimane lihtsalt mõtlematult lollusi vastu lahmib - see on millegipärast neile paljudele hästi omane. Umbes, et miks nad hääletada ei saa oma halli passiga, kuigi nad on siin sündinud ja terve elu elanud. No TÕESTI.
Ma süttin nagu tikk kah, lähen põlema kohe selliste vaidluste ja probleemide pärast. :)

Vahepeal astusin naela jalga ja siiani annab tunda (naela ma siiski eemaldasin, ärge nüüd kohe ärrituge), kevadise allergia olen saanud ka. Üks õhtu mõtlesin siin pikalt, et kirjutan midagi asjalikku ka sellesse blogisse (eeskujuna on mul mu endine ajaveeb, ausalt), aga siis tuli midagi vahele ja nüüd ei leia konsentreerumiseks mahti, õhtuti olen juba väsinud kah. Mul nimelt õde ja õetütar külas ja kass stressis.

Kevad on tuure üles võtmas ning mul on ääretult hea meel selle üle. Sutsuke vihma ka ja siis on lausa lust. Kasvatan kodus karbis võõrasemasid, et hiljem maja taha värvi tuua. Kui keegi teab, kust kive saaks, oleksin tänulik. Nimelt niidetakse mul igal aastal lilled maha, kuna kive pole ees. Tundub et värvilised lilled ise veel niitjale midagi ei tähenda. KATSU SIIS SELLISTEGA ÜHE MAAILMA PEAL ELADA.

Ahjaa, tänane Eesti Otsib Lemmiklaulu oli hea, tõesti. Videod tulevad netti hiljem nähtavasti, kuid senikaua nautige Tanelit eelmisest saatest :)

No comments: